Iemand was helaas zo stupide om niet het putdeksel te verwijderen, dus er lag een mooie verzameling uitwerpselen OP het deksel. Ontzettend goor. We hebben het deksel zo neergelegd dat we de troep eraf konden spoelen. Er zijn op dit moment geen slangen bevestigd aan de kraantjes voor water.

Ruitenbuik

Ik kan alleen maar bevestigen!!! Het beste voor VE Ook een goede parkeerplaats. Zeer mooie locatie. Helaas weet ik de prijzen niet.

Weltenbummler52

5 jaar later nog steeds een prima gratis service plek voor water inname, lozen vuil water en toilet . Het gele karretje functioneert nog steeds uitstekend voor het lichten van ket putdeksel

• E39

6687, Valsøyfjord, Noorwegen