Vrijstaand/overnachten direct aan de kade. ernaast is een passagiersveerboot. Rustig en vlak. Typisch voor een port, het is niet zo schoon dat je van de grond kunt eten. Het is ook een gratis "parkeerplaats". Vrij uitzicht op het water en goede satellietontvangst.

• juni 2019

We waren op zoek naar een parkeerplaats om de volgende ochtend naar Bergen te rijden. Dit en de parkeerplaats aan de andere oever werkte niet voor ons. Volledig vervallen en vies. Ruimte moet uit de app worden verwijderd. Helaas heb ik geen foto's gemaakt

• mei 2019

Eenvoudig parkeren in een rustige omgeving.

• juni 2019

• mei 2019

Eenvoudig parkeren in een rustige omgeving.

Knarvik Fergekai