Net sanitair, prima verzorgde douche (tegen betaling). Uitzicht op de staafkerk (80nok). Terrein ligt wat vol met van alles en nog wat, beetje troosteloos maar de heer achter de receptie is alleraardigst en denkt graag mee.Prima voor 1 nacht.

Mr.Bommel

Prima plek. Aardig ontvangst. Wij kwamen pas om 21.00 uur aan en konden bellen voor de diverse zaken die wij nodig hadden. Sanitair is wat weinig maar tot nu toe de ruimste douches die we gehad hebben. Heerlijk. Wel met muntjes die je contant moet betalen.

Saltvold Camping