vriendelijke ontvangst, zelfs midden in de winter Prachtige faciliteiten

cathmarche

Fantastische camping, enthousiaste eigenaar! Mooie sta plekken met verhard terras. Sanitair/ keuken etc. goed schoon, douche betaald doormiddel van munten. Veel bezienswaardigheden in de omgeving, met de lift omhoog voor ongv 30,- p.p. De moeite waard om een paar dagen te blijven staan.

Borkies

Mooie stads camping. op loopafstand leuke (sportieve ) activiteiten en mooie omgeving. lLpen fietsen paragliding de gondel treinrit - zeer nette keuken met alle voorzieningen en sanitair. voor mij 5 sterren. we zitten wel later in het seizoen maar toch helemaal vol de camping.

vriendelijke ontvangst, zelfs midden in de winter Prachtige faciliteiten

Voss Camping