Koppang Camping og Hytteutleie

Koppang, Stor-Elvdal, Innlandet, Noorwegen

Koppang Camping og Hytteutleie

camping nabij Fv30 - zijweg van wegnummer 3 - gebruik GPS-coordinaten - ruime plaatsen - automatische serviceplaats - kleine kiosk - mogelijkheid tot kanoën - (vlieg)vissen - winkels/restaurant/centrum 3km

• Koppangveien 56

2480, Koppang, Noorwegen
  • NOK 290,00 • 1 mei t/m 1 okt.

• cke, asci

vriendelijk ontvangst. De eigenaren komen uit zeeland. nou dat is temerken. voor alles moet betalen voor vuil/schoonwater zelfs voor het invaliden douch/wc.Alles is wat op leeftijd. wij betalen 2 personen 280 krn

bimobil-230

Bedankt voor uw review. Dat één van de eigenaren in Zeeland heeft gewoond wil niet zeggen dat we uit Zeeland komen. Als betalende gast hoeft u helemaal niet voor alles te betalen. Mits u bij ons overnacht is het lozen van vuil water en toilet cassette is gewoon gratis. Dit staat ook duidelijk vermeld op het informatiebord bij het camper service punt. Lezen levert soms verrassend veel informatie op! Het toilet voor minder validen gasten willen wij graag voor reserveren voor mensen die dit nodig hebben, vandaar het muntslot. Heeft u een beperking dan kunt u dit melden bij de receptie en krijgt u ruim voldoende muntjes om hiervan gebruik te maken. Gratis en voor niets.

• juli 2020

Bedankt voor je review!

• juli 2019

DeOranjeBus

Bedankt voor uw review. Bij hoog water is het niet aan te raden om in de rivier te zwemmen, maar bij een normale waterstand komt er ook een mooi strandje beschikbaar waar je heerlijk kunt zwemmen zonder last te hebben van keien. Blijkbaar niet gevonden. En geloof het ook niet, maar ook in het hoogseizoen kunnen auto's kapot gaan. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Sorry. Voor de mountainbike kaarten waren wij afhankelijk van de gemeente. Deze kaarten hangen ook op de buitenwand van de sporthal in het dorp. De reden dat we u daar naartoe hebben gestuurd is omdat de meeste routes ook vanaf dat punt starten.

• juli 2020

Bedankt voor je review!

• juli 2019

DeOranjeBus

• NOK 290,00 • 1 mei t/m 1 okt.

• cke, asci

• Wintersport