Wij wilden graag overnachten in onze camper op deze prachtig gelegen plek. Nadat de receptie ons 600kr wilde vragen voor de parkeerplaats met stroom, in tegenstelling tot wat op internet stond, zijn we daar weggegaan. Elke camping is goedkoper en dat is maar één kampeerplaats...

Seb

Wij waren hier op 3 juli, toen wij boven waren was het 3 graden, hebben niet overnacht.

Frank48

Plek is heel mooi, maar als we iets verder door hadden gereden was het nog mooier geweest.. Nu wel kunnen douchen en naar de kunnen gaan bij het hotel.

Høyfjellscamping [Krossbu Turiststasjon]