Tjerko

Hier al de voorzieningen gebruikt die een camper nodig heeft. Tegenwoordig 40 Nk betaald. Het is gratis als je ook gaat tanken. Wij betaalde de 40 Nk aangezien de diesel ca. 25.25 Nk was en bij de Shell aan de overkant 18.53 Nk daar verdien je de 40 Nk zo terug.

• oktober 2019

Een prachtig uitzicht! Al het volgende mogelijk: lozen afvalwater, lozen cassettetoilet, water bijvullen, banden oppompen en stofzuigen. Van dit alles hebben wij gratis gebruik kunnen maken. Daarnaast tegen betaling ook de mogelijkheid tot wassen van de auto/camper en eetgelegenheid.

• oktober 2019

Esso Åndalsnes