Wat een pareltje en wat een rust. Prachtige ligging in dit ruwe landschap. Zeker met mooi weer is het hier genieten. Een van de mooiste campings tijdens onze rondreis door Noorwegen. Grijs water lozen niet ontdekt. Chemisch toilet was wat zoeken.

MartKuijpers

Prachtige ligging, veel plekken hebben een mooi uitzicht over de baai. Als je over de rotsen wandelt komt je uiteindelijk op een uitzichtpunt over de zee en de vele rotseilandjes. Als je het treft met het weer is hier ook de zonsondergang prachtig. Ook prachtige kano- en fietsomgeving.

Lysø Naturcamping & Rorbuer