Prachtige plek, met uitzicht op het fjord, vier picnictafels en 2 keurig onderhouden toilette. wel langs (rustige) weg. Museum op 500 meter.

• juli 2019

erg fraaie CP met een heel mooi uitzicht op het fjord beneden. Parkeerplaats aan doorgaande weg, maar absoluut niet druk. nette WC en mooie picknicktafels aanwezig. Wij stonden er met nog 3 campers.

• juli 2019

Johan Willem, 10-07-2019. Hier 1 nacht gestaan. Wat een mooie plek is dit. Schoon en stil ook het toiletgebouw was keurig verzorgd. Wij stonden er met 6 andere campers en twee motorrijders in een tentje. Fantastisch uitzicht over het fjord. Hier kom je graag terug.

Nesset Rasteplass