Aan de eerdere reviews niets toe te voegen, alleen de waardering mag meetellen. Prima dus

Lena

Prachtige plek. Je hoort overdag het verkeer maar daar heb je niet echt last van. ‘s Nachts is het rustig. De plek is verlicht. Er staan enkele huizen op zichtafstand. Er zijn geen voorzieningen. Mooi zicht op het kerkje met begraafplaats. Kortom: een aanrader.

• augustus 2019

23-8-2019 Tot 3x toe reed er een auto met jongelui strak langs de camper. Bij de derde keer werd er ook op de camper geslagen. We lagen al in bed. Dit voelde niet fijn. We zijn midden in de nacht weggereden van dit plekje. Dan denk je rustig te staan bij de kerk. Evert en Yvonne

• augustus 2019

Parking Myrbostad Kyrkje