prima plek, in ons geval over het bergje heen aan het water. Alle plekken hebben stroom, prima servicegebouw. Douchen met een kaart.

Peter&Gerdie

Nog maar 2 camperplekken over de rest word volgebouwd meer huisjes. prachtige plek aan het water.

• juni 2021

we waren hier 19 juni 2021. Nog steeds erg vriendelijke eigenaar. Je voelt je welkom hier. Mooie plek. Beperkt aantal campeerplaatsen, maar aantal hele mooie plaatsen oa bij vroegere veerboot kade. Aanrader!

• juni 2021

Campingplatz Northaugen