• augustus 2020

zoals beschreven heel, heel mooie plek straat 's nachts rustig overdag gematigd verkeerspunt geweldig om te zwemmen en kleine wandelingen

• juli 2019

wow mijn kinderen hebben heerlijk gezwommen wc prima zelfs warm water

• juni 2019

Idyllische plek met recreatiestrandje aan klein meertje waar je ook kunt zwemmen en prachtige wandelingen kunt maken. Er is een speeltuintje en een beachvolleybalveldje. S winters is dit een langlaufgebied. Keurige toiletten en warm water in 1 wc.

• augustus 2020

• juli 2019