• juli 2019

mooie parkeerplaats bij de haven. Zeer stil. De zuivelboerderij naast de deur is niet gehoord. 150 NOK inclusief elektriciteit en VE zijn in een envelop bij de rode brievenbus op de blauwe container te betalen.

• juni 2019

NB: 90/270 Nok om de brug over te steken en dezelfde om op de weg rond het fjord te gaan! We zijn gepakt!

• juni 2019

Mooie camperplaats, zeker een bezoek waard. Direct aan het fjord, Toen wij er stonden als extra, de camper beheerder lokt in de avond visarenden naar het fjord voor de camping. Prachtig om te zien.

• juli 2019

Tresfjord småbåthavn