Mooie simpele camping 3 km buiten Andalsnes. Fantastisch uitzicht op de bergen, aan de voet van Trolstigen. Vrije plek keuze. Zeer behulpzame eigenaar. Sanitair is prima, neem de linkse douche anders loopt het water van je buurman door jou cabine naar afvoer.

ThijsReinen

Wat een mooie camping. Voldoende plaatsen en het sanitair ziet er goed uit. Er ligt een klein baantje bij om te midgetgolfen.

vmanders7

Mooie locatie met uitzicht op bergen met sneeuw. Zoals ik mij Noorwegen voorstelde. Goede voorzieningen.

Mjelva Camping