Bezocht: 28-08-2023. Prima plek voor veel meer campers. Zicht op fjord. Grote restafval bakken. Geen voorzieningen. Ik beoordeel een CP over wat deze heeft, zoals beschreven, en niet wat een CP allemaal niet heeft. Dus deze krijgt een dikke 10 !!!

• december 2022

12 oktober hier overnacht. Mooie parkeerplaats langs de weg met mooi uitzicht en veel picknick banken. Ook goed om te vissen. Weg valt mee.

Marco1

Prima plek voor overnachting. Stond wel helemaal vol met minimaal 25 campers. De weg ligt iets hoger, heb je weinig last van.

• december 2022

• Remmabrautvegen 4