Bijtijds komen dan sta je direct aan zee.Picknickbanken, bbq's, stroom en een adembenemend uitzicht op het fjord en de bergen, waarvan sommige met sneeuw. Keuken stelt niks voor, wc en douches in orde. Wij bleven 2 nachten.

Tjark-Leny

Mooie, rustige plek (met stroom) aan het fjord met een prachtig uitzicht. Plaats is gedeeltelijk verhard, maar geen last van modder oid door regenval. Sanitair is verouderd en was niet geheel schoon. Voor de douche moet je 10 NOK betalen (6min) Voor een overnachting betaalde wij 300 NOK

Kees&Odile

Voor campers direct aan het water staanplaatsen, deels gras, deels grind. Sanitair schoon maar helaas wat verwaarloosd. Douchen met 10 NOK-munten. Café en boodschappen op de weg (10 minuten). Afvoer toilet en grijs water.

Kvisvik Camping