pas op steile weg naar boven niet geschikt voor grote campers.klein plekje om te staan en is een camper eenmaal boven wringen ze zich er tussen . Waardeloos plekje niet duidelijk dat het voor campers is dus auto's alles kwart er neer waar een gaatje is.

Poeky

Een prachtig uitzicht over Molde, het fjord en de besneeuwde bergtoppen. Echt genieten op een stoeltje voor de camper😊 De weg er naar toe is wat smal en er is veel verkeer, ook touringcars, en natuurlijk campers. Er zijn leuke wandelpaden en je kunt ook geocachen.

• september 2021

een werkelijk schitterende plek. ongelofelijk! Wij konden hier heel gemakkelijk komen, voor ons niet te steil.

• september 2021

Varden - Moldepanoramaet