Best een goede overnachtingsplaats. Geen last van de naastgelegen weg. Overdag ik het komen en gaan van campers die toch niet blijven om te slapen. Na 19.00 uur komen de campers om te overnachten. Alleen een hele grote afvalbak staat er. En een betonnen picknick tafel.

prima stekkie,

EuraMobieltjes

Goede camperplek aan het begin van de Atlantic Road. Mogelijkheid om een mooie wandeling te maken. Alleen een afvalbak aanwezig, verder geen voorzieningen. Geen last van de naastliggende weg gehad.

prima stekkie,

• Atlanterhavsveien