niet toegestaan hier te overnachten

Noorwegen2023

wij staan vandaag op deze plek, gewoon prima. Is opnieuw geheel geasfalteerd, wel 8 pikniktafels op een leuk grasveld, aan de rivier. Een toilet gebouw met 2 schone en bruikbare toiletten. Geen bord met verboden, dus wij hebben hier prima en gratis overnacht.

• september 2021

is op het moment onbereikbaar door onderhoudswerkzaamheden. Het lijkt ons logisch dat je hier niet mag overnachten want de camping is aan de overkant van de weg.

niet toegestaan hier te overnachten

• september 2021