perfect voor een stop midden in de winter goed verwarmde douches, zelfs de vloer is heet eenvoudige registratie bij de machinekeuze van uw plaats met elektriciteit zeer modderige of zelfs zeer gladde omgeving door ijs

Cora013

Prima camping, zeker voor herhaling voor ons mooi verzorgd sanitair met wasmachine en droger en milieustraat en schoonwater te tanken en chemische toilet te legen. Alleen voor vuilwater de camping af naar rechts +/- 100 meter aan de linkerkant van de weg.

Levanger Camping