Prima wat koud en winderig vandaag gelukkig nog geen mug te zien of te voelen. Nu is het een plaats waarvoor 100 nkr betaald moet worden. lukt niet dat via de app aan te passen

• februari 2020

Bezocht op 4 en 5 augustus 2019. Prima overnachtingsplaats. Heerlijk rustig. Onze derde keer hier. Tot een volgende keer!

• juni 2019

Gewoon een prima plek. Erg leuk dat hier zo'n hut is waar je vuur kunt stoken, het hout ligt al klaar. Erg schoon droog toilet. Mooie waterval er achter. Met regen is de parkeerplaats een beetje modderig. Wij vinden deze plek echt een aanrader.

• februari 2020

• juni 2019