Rustplaats langs de e6 waar campers en vrachtwagens staan. Leuk uitzicht over het meer. We hebben geen gebruik gemaakt van het WC hok. Er zijn verder geen faciliteiten. Tussen 11 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends vrij rustig. Prima kunnen slapen. Prima doorreisplek voor 1 nacht.

• augustus 2020

Prima overnachtingsplaats met lekkere zitjes in de ochtendzon. Sanitair matig, veel verkeer

• juni 2019

Onmogelijk. Hoe kun je zo'n plek hier aanbevelen? Helaas moet ik een ster toekennen, anders wordt de beoordeling niet geaccepteerd

• augustus 2020

• juni 2019