Deze camperplaats is niet meer beschikbaar.

leike75

plaatsje is erg rustig. prijs is nu 150 nok. eigenlijk niet duur voor de Lofoten. voor ons was het de paar km omrijden meer dan waard.

Pumba

Zeer mooi gelegen parkeerplaats (ondergronds grind) ook voor campers tot ca. 10 m, met uitzicht op de haven aan de ene kant en de open zee aan de andere kant. Zeer vriendelijke uitbater. geen Ver-u. Beschikbaarheid. De beoordeling verwijst naar de locatie en de exploitant.

Norwe2022

Deze camperplaats is niet meer beschikbaar.

Nog geen foto's

Kræmmervika Havn