Niet eens met het vorige review wij hebben hier prima gestaan camper 7.50 meter. wij zijn lopend naar het centrum van Bobø gewandeld, pittig maar te doen!

Hans-van-Rijn

GEEN CAMPERPLAATS MEER!!!! parkeerplaats voor bezoekers die willen wandelen. op plaats van coördinaten is men huizen aan het bouwen!!!

zoom

Een prachtige CP locatie en een geasfalteerde ondergrond. Enige minpunt is de onrustige nacht door crossende jongeren met motoren en auto’s zelfs om 3 u in de nacht.

• Fjellveien

8011, Bodø, Noorwegen