Prima plek. Als je bijtijds bent kun je zelf mooie plek uitkiezen en dan betalen via automaat in gebouw. Sanitair is erg mooi en netjes wel weer weinig. Prijs 310kr incl electra douchen kost 25 extra

DerHor

Je hebt een paar mooie plekken met een fantastisch uitzicht, de rest gaat. Camping is aan de prijzige kant, € 27,50 inc. stroom, maar voor douchen moet je weer apart betalen. Sanitair goed en schoon. Bomvol toen wij er waren, 19/6-'23

Lødingen bobilcamp AS - Lødingen Båtforening - Hjertholmen