Als je NOK 200 wit betalen voor een kale plek met kuilen en plassen: this is the place to be …

WillKloos

de plek is prima maar let goed op je routeplanner. soms wordt je het bos ingestuurd, sta je op een boerenerf. gewoon langs de E6 blijven rijden tot je de naam ziet staan.

Rinaentheo

geweldige plek voor 100 nok. mooi gras, schotelontvangst, en veel ruimte. ook water is in te nemen. toilet lozen weet ik niet. maar 5 km richting noord en zuid is een openbare verzorgingsinstallatie

• E6

Mosjøen, NoorwegenSitecode: 58310