Stave Camping

Nordmela, Andøy, Nordland, Noorwegen

• juli 2024

Grote uitgebreide camping met locaties aan het strand en aan landzijde. Voldoende sanitair.

• juni 2024

een prachtige plek. uitzichten op zee en de bergen. Mooi strand! voldoende en netjes sanitair. een terrasje bij de receptie waar je heerlijk even kunt zitten. geen gebruik gemaakt van de hotpools maar het zag er wel heel leuk uit.

harrymarja

mooi gelegen camping. wij hebben gekozen voor een plek direct gelegen aan zee. dan heb je geen stroom maar wel super uitzicht. via het witte strand loop je zo de zee in. wij zijn twee nachten gebleven om wat te hiken en te kijken of we de midnight sun konden zien

• juli 2024

• juni 2024