Parkeerplaats bij druk bezocht monument/uitkijkpunt. Groot deel van de dag in de schaduw van een berg. Wij zijn doorgereden.

FritsT

Wat een fantastische plaats. Het uitzicht is schitterend, af en toe komen er schaapjes voorbij, je kan er heerlijk wandelen. En last but not least: de schitterende toiletten. Ik zal filmpjes bijvoegen, dan kun je zelf zien wat hier zo bijzonder aan is.

• augustus 2019

leuk voor bakje koffie te drinken en daarna weer door wc aanwezig maar afgesloten wel vuilnisbak we zijn doorgereden

• augustus 2019

Bukkekjerka