prima gratis plek, ook populair bij wandelaars overdag, waardoor er regelmatig een plek vrijkomt als het druk is. en dat was het zeker toen wij hier stonden 21-22 juli.

marcsamsom

Aan doorgaande weg, stil als er geen ferry komt of gaat. begin juni 23 al te vol. Mooi zeezicht en wij parkeerden er recht tegenover in een soort steengroeve waar wel plek was.

HJM2012

het is een plek om te overnachten. we waren hier op 8 juli en het is dan bommetje vol. er kan geen camper meer bij. Lijkt dan meer op een camper beurs. dus zorg op tijd te zijn. de weg is in deze periode ook best druk.

Parking Reine