Prima plek voor maximaal 4 campers. Wij stonden er alleen. Overdag wat verkeer en een paar auto's van mensen die op zalm kwamen vissen. Er staat een grote afvalcontainer en er zijn 2 tafels met bankjes.

• november 2019

prima plekje. geen last van verkeersgeluid gehad. netjes onderhouden. Eer zit veel vis in de rivier.

• augustus 2019

21-8-2019 Mooi plekje met mooi uitzicht. Kleine parkeerplaats waar hooguit 4 campers kunnen staan, als iedereen rekening houdt met elkaar. Geen voorzieningen, ook geen prullenbak. Evert en Yvonne

• november 2019

• augustus 2019