Een vrije CP waar we met z’n achten gestaan hebben. vannacht. Mooi uitzicht. geen afvalbak. Weinig last van de weg.

Marja

Geasfalteerd terrein. Voorheen was hier een veersteiger voor de veerboot. langs de fjord enkele vlakke plaatsen en meerdere, schuine aan de voormalige toegangsweg. Goed voor 1 nacht op doorreis.

robjose

Fraaie plek aan de fjord, NIET (of in elk geval: niet méér) verboden om te staan. We komen hier net even in de ochtend langsrijden om te kijken of he hier nu wel/niet kunt staan — en wie staan er hier al? Twee NLse campers… Overigens: nul voorzieningen dus.

• Sekundær Fylkesveg 618

8226, Straumen, Noorwegen