super goede camping proper sanitair goede plaatsen heel vriendelijk personeel ik kan er niks slecht over zeggen

Peterke11965

Dat mensen geld willen verdienen, vind ik meer dan logisch en heb ik totaal geen probleem mee. Maar voor €32,85 (zonder elektra) mag je toch een klein fatsoenlijk plekje verwachten. Nee dus. Overvol en alle cm2 worden uitgebuit. “Vol” is ook een antwoord! morgenochtend heel snel weg!

ik vindt deze camping zeker 5 sterren waard prachtig sanitair en schoon. het is de prijs van 375 Noorse kronen waard plus 50 Noorse kronen voor elektriciteit

PlusCamp Saltstraumen