Top plek , met prachtige natuur , heerlijk genieten van dit alles. Wij stonden hier met nog 4 campers. Overnacht 27 Juni 2023.

Hymer-Globetrotter

We zijn hier voor de derde keer en hebben 200m terug, de rotstekeningroute gelopen. Een echte must voor de natuurliefhebber. We zijn steeds weer onder de indruk van de prachtige oernatuur die zo maar op je pad komt. Ko en Vera 5 augustus 2023

Vrolijkmetaanhanger

prachtige plek. we stonden er met 5 campers.

Vrolijkmetaanhanger

prachtige plek. we stonden er met 5 campers.

• Sekundær Fylkesveg 681

8275, Storjord, Noorwegen