Twee nachten daar geweest, prachtig plekje kleinschalig puur natuur, mooie wandel paden rond het meer vooral de stilte en de rust is zeer aangenaam. Hebben daar vers gerookte zalm gekocht was top, een aanrader! Behulpzaame en heel vriendelijke eigenaars.

44campertje

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Heel fijn dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad bij ons! Welkom terug. Hilsen Marcel og Nicole

Fijne camping met goede voorzieningen. Aardige eigenaren (Nederlands) en mogelijkheden voor kano of kayak huur. Aanrader!

OurHymerHolidays

Bedankt voor de mooie beoordeling. Daar worden wij blij van! Hilsen Marcel og Nicole

Hele rustige natuurcamping. Heerlijk om uit het toeristische gedoe te stappen. Voor mij een heerlijk rustpunt op mijn reis. Alles is goed verzorgd en natuurlijk aangelegd. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Cora013

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Heel fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad bij ons! Hilsen Marcel og Nicole

Velfjord Camping & Hytter