heerlijk rustig. even zoeken naar een vlak plekje. je hoort de weg wel maar is niet hinderlijk. mooie natuur. geen sanitair. en betalen is niet echt duidelijk of het nodig is. geschied door VIPPS app. maar ik denk alleen in de winter seizoen.

er achter ligt nog een tweede grote ruimte

• mei 2022

Aardige verharde parkeerplaats. hier starten allerlei langlaufroutes. mooi natuurgebied. wandelen en fietsen. De P van Parking wijst je duidelijk de weg. geen specifieke camperplek aanduiding. 6 km van Dombas, grote supermarkt ed.

er achter ligt nog een tweede grote ruimte

• mei 2022