Fagernes Camping

Fagernes, Nord-Aurdal, Innlandet, Noorwegen

Nog nooit zo'n mooi sanitair gezien, evenals een hele fijne keuken met zitje. Het enige minpuntje was dat er geen waterkoker aanwezig was.

CharlotteundMax

Mooie camping met super luxe sanitair. Ook de grote gemeenschappelijke keuken is heel mooi en praktisch bij regen.

Ria1980

Inderdaad prachtige camping! Ligging aan meer, leuk plaatsje op 5 minuten lopen. Erg mooi en schoon sanitair. Geen 5 sterren vanwege de prijs, wij betaalden voor 2 nachten 900 Nok ( wel inclusief stroom, douche en Wifi).

Fagernes Camping