• juli 2021

heel veel vaste plekken. maar voor campers een net veld aan het water. sanitair wat gedateerd maar prima in orde.

• september 2018

Het enige minpuntje vind ik dat deze camping vol stond met vaste plaatsen. Dat was 6 jaar geleden minder dan nu. Verder alleen lof! Zelfs het sanitair gebouw is verwarmd. We hebben er afgelopen nacht gestaan voor 270 Nok en dat was incl stroom.

• augustus 2018

Veel vaste campingplaatsen maar toch rustig. Leuk om aan het water te staan als je de weg er naartoe weet te vinden. Vriendelijk personeel. Zeer schone sanitaire voorzieningen.

• juli 2021

• september 2018