Camper17011964!

Groot terrein met ruime plaatsen, zowel op gras als op grind. Sanitair is verouderd maar schoon. Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving is het goed vissen en wandelen. Dichtbij leuk plaatsje met winkeltjes en supermarkt.

Hentoso

Sanitair is oké. Gratis douche. Wasmachine etc. Vrije plekken op gras. Leuk plaatsje. Winkels en museum. 340 Nok voor plek plus stroom. Toen wij er stonden (apart veld achter de receptie) was het rustig en plek zat; een verademing na aantal overvolle campings.

Smedsmo Camping og Fritid