Ivm festival verboden te parkeren, eerste campers zijn al bekeurd door de politie

JJAB

helemaal vol, er zijn werkzaamheden en alles is modder en een sportdag helaas. misschien ‘s avonds nog rustig wordt dan keren we terug om te kijken ter plaatse?

CJBhymer

het is gratis maar er ligt overal vuil en als het niet geregend heeft is het 1 stofwolk.. Ook komt er een soort hars van de bomen. Geen voorzieningen en redelijke druk. Bus naar Oslo tegenover de verderop gelegen camping.

• Ekebergveien 101

1178, Oslo, Noorwegen