Unieke plek op een soort plateau tussen twee woeste rotsen. We hadden het geluk vooraan te staan en hadden prachtig zeezicht. De laatste 15 km er naar toe - we kwamen vanaf Stavanger- was bijna niet te doen, zó smal. Wel schitterend mooi! De weg richting Kristiansand is prima. Aanrader deze plek!

Thuishaven

Prima camping.. schoon sanitair, genoeg ook! Helaas geen wasmachine zoals wel op de site staat. Achter op de camping prachtig uitzicht op de zee! Stroom en douchen is inclusief voor 300 voor auto met daktent.

Sterkedaktent

Geen overdreven luxe , maar alles is er. Sta op grind. Betaalde inclusief stroom NOK 300. Weg er naar toe is niet breed maar voldoende uitwijkmogelijkheden. Vriendelijke dame bij de receptie die de tijd voor je neemt.

Camping Vågan