Inderdaad geen overnachting maar wel een spiksplinternieuw toiletgebouw met keurige wc’s en douche. Het was ons niet duidelijk of je er als passant mag douchen. Wij hebben het wel gedaan. We zijn door niemand aangesproken.

• september 2021

dit is geen geoorloofde camperplaats meer

• augustus 2021

Helaas is het nu verboden om stacaravans te parkeren in het amfitheater (parkeerplaats) tussen middernacht en 6 uur. Als je helemaal rond de haven rijdt, is er een klein gebied voor 3 campers. Vanaf daar is er echter geen direct uitzicht op de zee.

• september 2021

dit is geen geoorloofde camperplaats meer