mooi plekje bij de waterval. er zijn toiletten.

Mulder190a

De camperplaats is klaar op een toilet na. Er is een prachtige plek ontstaan en je kunt de waterval zien en horen. zowel aan de ene als aan de andere kant kun je nu parkeren.

WillKloos

je kan er staan maar er is niets en het uitzicht op de waterval wordt geblokkeerd door de verbouwing die daar plaats vindt. ik denk zo maar als het klaar is dat door schermen naar de waterval kan kijken maar dat je er niet meer kan overnachten

Ruggespraak

mooi plekje bij de waterval. er zijn toiletten.

• Riksveg 13

4244, Nesflaten, Noorwegen