vooraf gereserveerd aan het water. plek ook gekregen alleen in werkelijkheid zit er veel bebossing tussen de plek en het water, waardoor we nog niet mooi op het water uitkijken. erg jammer. sanitair en alles veder is prima.

Nickcamper1990

Goede camping. Konden aan het water staan. Helaas vanwege veiligheids voorschriften, met de kont naar het water toe. Net en schoon sanitair. Goede WIFI.

B-C

Mooie plek. Professioneel georganiseerd. Plek aan het water vooraf reserveren! 1 van de 4 douche kaarten deed het niet: koud water. Maandag maar even oplossen.

Sauda Fjord Camping