Leuke kleine camping. Goed als overnachtingsplek. Pas bij regenval wel op voor de plekken gelijk aan de rivier. Sanitair is schoon maar te gering in aantal. Receptie beperkte openingstijden. Geen broodservice. Geen opvallende hinder van de E6 en spoorlijn.

DeBruineAdria

Rustige camping/camper-plaats, vlakbij natuurgebied waar Muskusossen verblijven. Gunstige doorreis plek langs E6 (geen hinder) tussen Dombas en Trondheim. Prachtig gelegen aan stromende beek, Schoon- en netjes sanitair met zelfs een “sauna”. Ik zeg; aanrader 👍

Magalaupe Camping