Wat een fijne rustige locatie met 5 verharde camper plekken langs een heel klein riviertje. De Nederlandse eigenaar is zeer vriendelijk. Sanitair is uitstekend. Een echte aanrader als je van rust houd. We hebben 300 KR betaald inclusief stroom en de douche munten kosten 10 KR per stuk.

Errewin

prima plekje aan het water voor 5 campers, Nederlandse eigenaren, superleuke eetgelegenheid, wij betaalden 200 nok zonder stroom, camper met 2 p. rest van de camping bestaat uit vaste gasten.

Halvorseth Camping