Een prachtige plek. Helaas was het vol toen wij aankwamen. Maar iets verderop (richting laerdalsoyri) is een vergelijkbare camperplaats met misschien nog wel een mooier uitzicht in het fjord.

Menpb22

Fantastische plek aan het fjord. We zagen de zon tot 3x toe ondergaan achter n berg en toch weer even tevoorschijn komen. Geen faciliteiten en pal aan de weg ook, maar toch 5 sterren! We kwamen om 14:30 uur aan en hadden het laatste plekje direct aan t fjord.

JJJM

Hele mooie plek, wel druk! kom optijd, als je een mooi plekje wil. 18uur zijn alle plekjes langs het water weg.

• Sekundær Fylkesveg 243

6887, Lærdalsøyri, Noorwegen