• november 2023

Zeer mooie camping, alles wat je nodig hebt, schoon. We voelden ons op ons gemak. Wij adviseren. Inchecken bij de automaat met eenvoudige menunavigatie, kaartbetaling. Aanpak

Hobel

Zeer mooie plek, goed onderhouden, afvoer en water beschikbaar, aanbevolen. Wij betaalden 290 NOK met elektriciteit, boekingsautomaat geen probleem.

Gkjm

Prima kleine terras camping met een mooi sanitair.. Pas op de plekken op het midden terras staan direct in het grasveld dat is lager dan het hoofdpad dus bij regen krijg je een moeras.

• november 2023

Langnes Camping