• mei 2020

24 mei 20: ingang geblokkeerd met schroot. Zeker mohomes niet gewenst. Alternatieve stop bij ingang via infoplaats, maar we gingen 200m terug, sla rechtsaf naar kade genaamd Brennholmvalen op kaart (geen bord). Opslagplaats voor offshore-industrie, niemand in de buurt. Vissen mogelijk vanaf de kade.

• juni 2019

Die steile weg valt wel mee, goed te doen met een gewone camper. Onderaan sta je prima, mooi uitzicht en je kunt er lekker vissen. Geen last gehad van lawaai van de boten sloperij.

• mei 2015

Wij zijn doorgereden. Steile korte afrit en dan sta je onder de brug op hobbelig terrein met veel lawaai van de sloperij!!

• mei 2020

• juni 2019