mooie plek, sanitair is schoon en locatie gemoedelijk . Als camperaar, niet afhankelijk van schoon sanitair, leuke locatie om te vissen , met elektriciteit en free WiFi.

Jeffry

een drukte van belang met havenbezoekers, hun auto’s en herrie (schreeuwen, geen rekening met anderen houden) Terwijl ik dit rond 23:00 schrijf is er nog steeds geen rust en staat er ook al een tijd een touringcar stationair te dieselen. Ik kom hier geen 2e keer. Sanitair is oud en niet proper.

Brutuz62

begrijp de negatieve review’s niet. mooi gelegen CP met prima sanitair, heerlijke douche en schone wc’s, elektriciteit en water. 250 NOK, dit is nu €21.

Kjerknesvågen Kai