Raipasveien

Alta, Troms og Finnmark, Noorwegen

• juli 2024

Prachtige camperplaats, jammer dat sommige gebruikers het toilet tot een heel smerige ruimte maken, wat blijkbaar ook niet gereinigd wordt.

• juni 2024

sylviaenhuub Prachtige cp, rivier 50 verderop. Regelmatig vissers en dagjesmensen om te picnicken. Er stonden 6 campers uit 6 verschillende landen!

• juni 2024

Dit is inderdaad een prachtige plek voor onze camper en voor tentjes in het bos aan de rivier. We konden ook vuurtje stoken op diverse plaatsen. Maar de wc was echt onbruikbaar vies. Verder geen voorzieningen.

• juli 2024

• Raipasveien